miercuri, 31 octombrie 2012

Vreau să mă fac bugetar.

Pentru că mă simţeam naşpa pentru ultimul articol trebuia să scriu repede-repejor altul să îi ia locul.
Acum că am lămurit treaba asta, să vă explic de vreau să mă fac bugetar.

Am fost ieri la primăria de cartier să plătesc o amendă (nu e amenda mea) de circulaţie că auzisem că se poate şi acolo. Plec mai devreme de la muncă să ajung înainte de 4 (p.m.). Ajung la 4 fără 20, intru şi o întreb pe o tanti de acolo:
-Nu vă supăraţi, amenzile de circulaţie se pot plăti aici?
-Da. Când aţi luat amenda?
-Nu e amenda mea. Aseară.
-Aha. Păi atunci veniţi mâine şi o plătiţi mâine că programul e până la 3 jumate.
-Ok, vă mulţumesc.
Ies afară şi văd că programul e până la 4 însă doar la "Relaţii cu publicul". La casierie e până la 3 jumate. De la 8 dimineaţa!
Cum mama dracului au nimerit ăştia programul de 7 ore jumate? Şi mai ales, cum sunt plătiţi? La jumate de oră?

De-asta vreau să mă fac bugetar. Să am program mai special faţă de ceilalţi muritori de rând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu