sâmbătă, 6 octombrie 2012

P8: Salata de sfeclă

Eram ieri dimineaţă în autobuz, veneam înspre locul de muncă. După cum v-am povestit şi acum 2 articole, pensionarii sunt o "problemă" destul de gravă în autobuzele din Cluj-Napoca.
După cum spuneam, eram în autobuz şi stăteam în picioare (nu stau pe scaun decât când sunt foarte obosit). În faţa mea, un bătrânel scoate o plasă. Având în vedere foşnetul pe care îl făcea mi-am îndreptat atenţia înspre el. Scoate din plăsuţă o cutie de margarină şi o linguriţă de plastic. "Vrea să mănânce margarină în autobuz?" mă întreb. Cinci secunde mai târziu, când a deschis capacul cutiei de margarina, teoria mi-a fost infirmată . Domnul avea ceva de o culoare roşiatică. Un roşu mai închis. Nu a trecut mult timp până am simţit şi mirosul. Era sfeclă.
Omului i s-a făcut foame (mă gândesc că de atâta plimbat cu autobuzul), şi-a scos salata de sfeclă şi a început s-o mănânce. În autobuz.
După ce a terminat şi-a pus cutia înapoi în plasă, linguriţa la fel şi şi-a continuat călătoria.

Păi da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu