marți, 9 octombrie 2012

Apa

E marţi, n-am mai scris pe blog de sâmbătă. Deja încep să mă simt naşpa faţă de voi (cei 1 sau 2 cititori ai blogului). Având în vedere faptul că în capul meu e mai ceva ca într-o tocană, e plin de idei şi gânduri şi numai nu le pot pune în ordine, m-am hotărât să vă povestesco chestie.

Eu citesc bloguri. Nu multe, vreo 4-5, pentru că nu am găsit mai mulţi bloggeri care să scrie şi să mă captiveze şi pe mine. Şi cum citesc eu bloguri, observ că bloggerii au o problemă: sunt dependenţi de cola. De ce? Nu ştiu, nu mă întrebaţi pe mine. Sunt la început de drum, nu m-a prins şi pe mine cola-mania. E normal ca la un moment dat să îţi dai seama că dacă bei cola nu e foarte bine, aşa că o parte dintre ei s-au hotărât să se lase. Cum blogurile sunt ca un fel de jurnale, hopa apar şi articolele pe tema asta. De-abia aici începe distracţia.

Bloggerul postează un articol prin care spune că vrea să se lase de cola. Vine vizitatorul, citeşte articolul şi lasă un comentariu prin care spune aşa: "Foarte bine faci. Şi eu m-am lăsat de cola de ceva timp şi acum beau doar apă şi îmi ţine mai bine de sete".
Cum? Învăţaţi-mă şi pe mine. Oricâtă apă aşa bea, 10-15 minute mai târziu îmi revine setea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu