vineri, 5 octombrie 2012

Apa şi săpunul

E chiar aşa de greu să foloseşti apa şi săpunul (gelul de duş etc) ? Laşi un miros infernal în autobuz.
Eram ieri dimineaţă în autobuz, la ora 8. Toate bune şi frumoase până când intră un domn în autobuz şi se pune lângă mine. Având în vedere faptul că nu avea nici o bară de care să se ţină, şi-a ridicat mâna să se ţină de "umeraş". Atunci a venit. L-am simţit. Mi-a intrat prin nări şi a ajuns până la creier. E acel inconfundabil miros de ceapă de la subraţ. Acel miros care te face să fugi cât mai departe de sursa din care pleacă. Aşa că m-am luat frumos şi m-am dus doi metri mai in spate.

Aici vine întrebarea şi dilema mea. E chiar aşa de greu să te speli? Înţeleg mirosul de la ora 4 din autobuz, când toată lumea iese de la muncă (poate unii nu au un deodorant foarte bun, dacă au) şi nah, se mai întâmplă. Poate ai muncit mai mult în ziua respectivă, ai transpirat mai tare şi s-antâmplat. Dar dimineaţa la ora 8? Când ai avut unde să te speli şi ai avut şi timp destul. Şi nu o băga pe aia cu "e scumpă apa" că nu mori dacă faci un duş scurt de 5 minute. Sau nu chiar duş. E de ajuns să dai doar pe la subraţ cu un pic de săpun, clăteşti şi gata.
Despre igiena dentară nici nu mai are rost să discutăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu