duminică, 30 septembrie 2012

La noi nu se poate?

Stau şi mă gândesc în timp ce mă uit la unele emisiuni (sau părţi din emisiuni) din vest. Nu, nu vestul Europei. Mai încolo. Hăpt la americani.
Atmosfera mi se pare mult mai relaxată, nu vezi oameni certându-se în emisiuni, se dansează, oamenii se fac de râs (în sensul bun, sensul în care te fac şi pe tine să râzi. La noi se fac de râs în sensul că se ceartă, se stropesc în direct şi chiar se bat.) şi toată lumea se simte bine. Cel mai mult îmi place interacţiunea cu telespectatorul. "The Today Show" nu e singura emisiune în care am observat că se folosesc reţelele de socializare şi mesajul telespectatorului chiar ajunge în direct (dacă are noroc). La "America's got Talent" se întâmplă la fel; telespecatorii comentează pe Twitter evolutiile concurenţilor, iar o parte din mesaje apar pe TV.

Vom ajunge şi noi peste 50 de ani la aşa ceva ? (Dacă e să ne luam dupa bancul acela : "Bun venit în România. Setaţi-vă ceasurile cu 50 de ani în urmă")



Click pe imgine pentru a o mări
Sursă foto: Youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu