vineri, 9 noiembrie 2012

Drama utilizatorului de blogspot

Având în vedere faptul că citesc cîteva miliarde de bloguri în fiecare zi, m-am hotărât acum două luni să-mi fac şi eu un blog, minţindu-mă că şi eu am câteva idei în cat pe care le pot împărtăşi pe un blog.
Pentru că am mai avut câteva bloguri pe blogspot, am zis că îmi fac tot aici blogul, nu de alta da' eram obişnuit cu interfaţa şi am zis că îmi va fi mai greu să trec pe altceva. Acum am ajuns la concluzia că nu a fost alegerea mea cea mai bună.

Oricât de mult aş încerca să aranjez blogul, să-i schimb tema, să şterg, să adaug, nu reuşesc nici în ruptul capului să fac să arate cât de cât ok.
Chiar dacă tema e din categoria "Simple", chiar dacă am pus puţine chestii în bara din dreapta, mi se pare că blogul nu e destul de aerisit.

Dacă aveţi idei despre ce aş putea modifica la blog, împraştiaţi-le în secţiunea de comentarii. (dacă nu aveţi idei şi credeţi că blogul e ok scrieţi tot acolo)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu