miercuri, 24 octombrie 2012

Succes pe blog

Pentru a avea succes cu un blog şi pentru a-l face extrem de popular, ai nevoie de o grămadă de timp liber.
Citeam astăzi mai multe articole pe tema asta. Am luat toate ideile, le-am pus la grămadă şi mai apoi am tras o concluzie: e extrem de greu să te ocupi de un blog.

 

Blogul în sine

În primul rând, trebuie să te ocupi de blog. Aici intervin mai multe subpuncte:
  • Aspectul blogului
  • Optimizare SEO (pentru motoarele de căutare)
  • Chestii de "sub capotă" pentru a face blogul mai uşor de încărcat

 

Ideile

Pentru un blog mai serios ai nevoie de ceva timp liber.
Unu la mână. Dacă ai un blog personal unde îţi înşiri aminitirile din copilărie ai nevoie de timp pentru a scrie articolele. Şi cum un articol despre întâmplări din tinereţe nu poate fi scris în 2-3 rânduri, ai nevoie de ceva timp.
Doi la mână. Dacă blogul tău e unul pe un anumit domeniu ai nevoie de timp pentru a te documenta. De exemplu, dacă ai un blog de IT, trebuie să te documentezi în legăturile cu specificaţiile unui anumit produs pe care vrei să-l prezinţi. Dacă ai un blog de divertisment, ai nevoie de timp pentru a găsi diferite videoclipuri amuzante sau mai ştiu eu ce vrei să postezi la tine pe blog.

 

Concluzie

Pentru a avea un blog de succes (ai mă refer la numărul de vizitatori) ai nevoie de câteva cunoştinţe pe partea de SEO, cât să-ţi faci blogul bun pentru Google. Pe lângă asta mai ai nevoie de ceva timp liber în fiecare zi (nu ca mine, care postez din an în paşti). Am păstrat pentru final ce e mai importantŞ calitatea articolelor. Degeaba scrii 20 de articole în fiecare zi dacă ele sunt fără noimă iar tu eşti certat cu limba română.

O ultimă mini-concluzie şi vă las să vă vedeţi de treabă. Sper că nu v-am speriat cu acest articol (pe cei care vreţi să deveniţi bloggeri). Dacă aveţi idei pentru articole, puneţi-le în practică şi faceţi-vă un blog. E moca şi eu aş mai citi nişte articole, din când în când.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu