vineri, 28 septembrie 2012

La TV

Am ajuns într-o seară din săptămâna asta şi pe Antena 1. Mare greşeală am făcut. Am nimerit exact când începea "Un show păcătos".

Prima imagine a fost cu un gras pus pe post de DJ, voice-over care prezenta începutul emisiunii. Ok, nu ştiu cine-i omu' da' măcar îşi face un ban cinstit.
A doua imagine a fost cu Daniela Crudu (nu ştiu dacă "Daniela" îi prenumele ei, da' combinaţia asta de nume îmi pare cunoscută) care spăla pe jos cu lenjerie intima (acuma, sincer, nu ştiu dacă a fost a ei sau nu da' nu-i treaba noastră).
Într-un final îşi face prezenţa şi gazda emisiunii: ţăranul de Capatos (puteţi să spuneţi ce vrei, puteţi să mă înjuraţi pentru afirmaţia asta da' mie aşa mi se pare că e omul acesta, veţi vedea de ce în rândurile următoare). Alături de el se afla şi Cătălin Bordea. De ceeee? De ce ai lasat stand-up comedy pentru aşa ceva ?
Ok, trecem mai departe. Se aşează toată lumea, se termină aplauzele şi începe să vorbeasCĂ CApatos: "Staţi pe fază !Dacă strângem 60,000 de like-uri pe Facebook, până la sfârşitul emisiunii, Daniela Crudu se va dezbrăca."

M-am dezgustat şi am schimbat canalul pe OTV. Parcă ăia sunt mai "domni" decât cei de la Antena1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu