vineri, 21 septembrie 2012

E vineri!

Acesta e blogul dedicat zilei de vineri. Ziua pe care o aşteptăm cu toţii la fiecare început de săptămână.
Ziua pentru care ne mai strângem şi ultimele puteri pentru a ne putea avânta în weekend.
Pentru că preţuim aşa de mult ziua de vineri, declar "vineri" în fiecare zi.

Iniţial m-am gândit să fac un blog pe care să scriu (iar voi să citiţi) la cafea. La care cafea? La cea de dimineaţă, înainte să începem treburile. M-am chinuit cu toate denumirile care mi-au venit în cap. N-am reuşit deloc. 

Care e ideea acestui blog?
E un blog personal. În primul rând radem, glumim şi ne "simtem" bine. În al doilea rând, vă povestesc întâmplări, probleme şi alte cele din viaţa de zi cu zi. Aş vrea să am şi un "în al treilea rând da' lipseşte în momentul de faţă. Şi de spate.

Să ne citim cu bine în următorul post. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu